≤стор≥¤ "—кажених"

 


  як створювавс¤ гурт    ‘отки Ќаша ћузика “ексти п≥сень √рамоти, та ƒипломи —клад гурту "—кажен≥ ƒ≥ти"      написати нам листа     


“ут буде ≥ти мова про те, ¤к створювавс¤ гурт, музичка, тексти...  Ѕуду я (Roland)  писати д≥к≥м суржиком, :), бо так мен≥ накатав на папер≥ ћанкаBoS ;)

 

..."≈хали-приехали"...

ўо це? «в≥дки це? “а до чого? —питаЇ ¤кийсь попсовий чувак, прочитавши ц≥ два слова, в ¤ких криЇтьс¤ дуже глибокий та значний смисл команди з ¤кою ви зараз ≥ познаьомитесь. ј й справд≥, що це? ...≈хали-приехали... - це перша тема гурту "—кажен≥ ƒ≥ти" -- в≥дпов≥сть попсовому братку -- тусовий чувак з ’ерсонщини. —мисл у тому, що ц≥Їю темою "—кажен≥" починають будь-¤ке своЇ виступлен≥Ї: "ц≥ слова значать, що ми њхали, йшли, повзли до цього -- ≥ прињхали"

(з≥ сл≥в ћанкаBaSa. 17.09.02)

...√либока ≥стор≥¤...

"-- з ¤коњ все у почалос¤, в майбутньому стала дл¤ член≥в команди  -- най¤скрав≥шими спогадами дитинства, ¤к все почалос¤." ∆ив соб≥ попсовий чувак —ерг≥й, мав брата -- —ашка, сус≥да ёрца. ћал≥ ходили до школи, вчили уроки, слухались батьк≥в, були такими соб≥ чемними д≥тками. —тартом до ол≥мпу музики в —ерг≥¤ та —ашка -- було те, що вони у в≥ц≥ 4-5 рок≥в п≥шли (чи њх туди поперли п≥д сраку батьки :) до музичноњ школи. —ерг≥й гнав бЇса на ба¤н≥, а —ашко пил¤в на скрипц≥. ўо стосуЇтьс¤ сус≥да ёрца, то той сид≥в дома та гравс¤ солдатиками :).

ќсь одного разу (1999 в л≥тку)  -- —ерг≥й, ¤к найстарший, прийшов до висновку, що год≥ вчити етюди та вальси в музр≥: "чуваки треба творити те, що нам подобаЇтьс¤", в≥н мав на уваз≥ зробити ¤кусь групу, але що грати вони не знали. ћал≥ п≥дтримали —ерг≥¤, та почали згодом обговорювати це питанн¤ . ѕрийшли до висновку, що —ерг≥й гратиме на г≥тар≥, —ашко -- на барабан≥, ёрчик -- на басу, все б не погано, та ≥нструменти з фанери, паперу, та камишу :). Ќе в≥домо з ¤ких саме конкретно причин, але з цих малих дурн≥в, н≥¤коњ супер-команди не вийшло! :) 

ѕоходивши до школи, та музри мал≥ все забувають, та одного разу —ерг≥й приходе до дому з≥ школи, та чуЇ ¤кусь музичку в себе в к≥мнат≥, скинувши портфель в≥н заб≥гаЇ у к≥мнату ≥ бачить картину: —ашко (його братело) граЇ на ба¤н≥ народну п≥сню "ѓхали козаки" (до реч≥, не зак≥нчивши скрипку, —ашко перев≥вс¤ в клас з ба¤ну), ≥ йому п≥дстукуЇ по шк≥р¤ному малому-барабан≥  (сольнику) та справжн≥с≥ньк≥й тар≥лц≥, ¤кийсь чувак, при тому, ¤к справжн≥й профель у цьому, ¤к у тЇл≥ку :). (“о йому так здалос¤ на перший погл¤д :). —ерг≥й того чувака трохи знав, це був јртем (Roland), однокласник —ашка (ус≥ вони; —ашко, јртем, —ерг≥й вчились в одн≥й школ≥), але —ерг≥й ≥ гадки не мав, що јртем так гарно справл¤ють з прим≥тивною кухнею. —ерг≥й с≥в тихенько ≥ почав слухати -- мал≥ готували ¤кийсь номер самод≥¤льност≥ в школу, ¤к завжди на ¤кесь там св¤то. Ќ≥хто з них трьох ≥ гадки не мав, що через п≥в року виникне нова команда у √ол≥й ѕристан≥...

...≤стор≥¤ виникненн¤ гурту... 

„ерез де¤кий час (взимку 1999-2000рр.) —ерг≥й ближче знайомитьс¤ з јртемом та його "справою", гри на барабанах. Ѕрати роз'¤снили јртему, що до чого, ≥ згадали ≥ про те, що колись хот≥ли скласти гурт, ≥ ц¤ причина, та д≥ло мучить њх ≥ дос≥. јртем був вумним :) хлопчагою ≥ зрозум≥в, що треба створити команду. ¬се б то не погано, але треба зор≥Їнтуватис¤ хто по чому бр¤мкать буде? Ќа початку весни —ашко притащив до дому басуху (" ми њњ тод≥ заховали за диван, щоб батьки не побачили та не нала¤ли, что хто його знаЇ...":) посм≥хаючись каже —ерг≥й (17.09.2002) вона там у п≥дп≥лл≥ пролежала майже м≥с¤ць!!)  олись хлопц≥ наважились њњ вит¤гти ≥ показати татков≥, ¤кий зрозум≥в, що до чого. ¬≥н переробив њњ на електро-шестиструнку (гриф з п≥п акустичноњ шестиструноњ г≥тари, ¤кий —ерг≥й "сп≥онерив" в музр≥). “атко у брат≥в був "рад≥отехн≥к", от же налагодив г≥тару, тато второпав д≥т¤м, ¤к Ѕаб≥ним магом користуватис¤ ¤к п≥дсилювачем. Ќабравши "Ўкола гри на г≥тар≥" п≥дручник≥в -- —ерг≥й почав ≥зучати "вищий клас" гри на "лопат≥" :), бо г≥тарою, то страшне чудо назвати неможливо було :).  ¬ музичн≥й школ≥, ¤кось про це мал≥ балакали з друз¤ми, серед ¤ких був ƒ≥ма “ащЇЇв, в≥н п≥дтримав —ашка та —ерг≥¤ ≥ сказав, що дл¤ команди потр≥бна не т≥льки г≥тара а ≥ бас, ≥ вн хлопчак≥в порадував, через тиждень в≥н дав поган¤ть справжн≥с≥ньку бас-гутару. —ерг≥й, ¤к старший ≥ т¤мл¤чий у г≥тар≥, почав —ашков≥ показувати пару нот на басус≥. (¬ "п≥дсилювач≥ було три входи, ≥ тому хлопц≥ вже втикали туди дв≥ г≥тари ≥ щось намагались грати). 

якось зайшов до нас јртем ≥ каже, що б≥л¤ –Ѕ  буде концерт гурт≥в, там буде кльово ≥ порадив нам п≥ти гл¤нути, а —ерг≥й каже " який бл¤дь гл¤нути :), в нас Ї електро, та бас, т¤гни "свою шк≥ру", тар≥лку педаль, та будемо теж готуватис¤ :) до цього виступу" -- згадуЇ посм≥хаючись —ерг≥й.

 онцерт нам≥чавс¤ 1 травн¤ 2000 р. ƒесь 25-27 кв≥тн¤ јртем прийшов до —ашка, прин≥с унструмент ≥з собою: (дореч≥, бочку ми зробили з старого чехла дл¤ ба¤на) шк≥р¤ний барабан, та м≥дну "crash" тар≥лку. —ашко вз¤в басуху, —ерг≥й г≥тару та втикнув в п≥дсилювач м≥крофон (битовий дл¤ запису) у гн≥здо. јртем вм≥в трохи грати на г≥тар≥ ≥ тому прийн¤вс¤ об'¤сн¤ти —ерг≥ю, що таке "баре", ≥ що це кльовий прийом гри. —ерг≥й зрозум≥в, ≥ кожен с≥в за св≥й ≥нструмент. ѕерше, що почалось грати, це ¤к≥сь шансон≥вськ≥ акорди —ерг≥¤, а јртем швидко зловив ритм ≥з Ўуриком. ƒо реч≥, оск≥льки —ерг≥й  був найголосн≥шим ≥ самим орган≥затором, то його ≥ посадили на вокал. ѕерша текстура п≥д т≥ акорди була теж, ще в березн≥ написана —ерг≥Їм:

"≈хали -- мы ехали в разные

концы, ты туда на север, а

¤ туда-сюда..." и т. д. 

—ам≥ не знають ¤к, цю тему вони зробили з початку до кунц¤ (близько двох годин). ѕодумавши що одн≥Їњ п≥сн≥ буде мало, вони почали ще щось награвати, а —ашко почав насп≥вувати: "рейчл≥ гал-б≥б≥п машина". ¬и мабудь ¤к ≥ я спитаЇте, а де ж тут смисл :), та б≥с ≥з тим смислом, головне, що клЄво звучить. =)

 дал≥ буде...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     


 

 

 

 

 

Сайт управляется системой uCoz